damn !!!! it was my faulth !!!!

yes i am an idiot. kenapa ? sebab aku telah memburukkan seorang gadis yang aku cinta and yang paling aku sayang. bodoh kan. =' ) yea, aku bersalah sebab ckp ko sosial dekat kwn aku. bukan apa, aku cemburu dengan kau. semalam ada orang ajak ko kuar, tapi aku x kasi. bukan aku nak kongkong tp aku nk jaga ko. arinie plak ko cakap kawan laki kau nk hntar ko balik. ye, aku x tahu kau nak bergurau, tapi gurauan ko tu, ko paham sendiri la. urm.  now, dia da mintak clash dengan aku. aku rasa kalau aku bawak kereta laju2 pastu excident msti best kan. mati lagi baik dari hidup. lagi pun dia sendiri penah suruh aku mampus kan. itu yang dia nak. x apalah. just want to say i do love u so much. i really regret for what im done to u. now nie la balasan yang setimpal dengan aku kan. urm. cukup la sampai kat sini, air mata pon mengalir nie. adess ! lembik la ko nie meor. =.='' nk buad cmne. hati aku lembut dan cepat terguris. k la. happy always k dear ! =')