cuti sem ~

holla ! lama tak membebel kat sini. haha. ok kali ni aku nak cerita pasal cuti sem yang tak seberapa panjang. cuti aku cuma seminggu lebih sahaja. T_T sedih ! tapi walaupun seminggu lebih banyak juga aktiviti yang aku lakukan. antaranya, JENG JENG JENG ! bercuti di pahang dengan mentadak aku n housemate dia. banyak syiok ouh. kebanyakkannya aktiviti bermain air sahaja. memang puas giler kentang la kan. >.<! hari pertama kitaorang g makan kt umah macik nuar(bf si miera dolce). petang tu pula lepak kt TASIK BERA tapi x function la ! huhuu..

 picnic bersama family nuar yang berbaju oren tu. ni hari kedua kami kat pahang kalau x silap. 

pose cepat ! (bak kata najwa)
 hari ke-3 dekat pahang, pergi mandi dekat BUKIT GAMBANG WATERPARK !

 JAGA KEPALA TU !!! xD



macam kembar ke ? =.=''

dalam perjalanan balik ada perkara yang paling aku tak suka berlaku. yea,, aku  bergaduh dengan mentadak tersayang ku lagi. aku secara x sengaja tertengking dia. and horn aq pecah akibat aq tumbuk bertubi2. akhirnya tangan aku bengkak. aku pon x tunjuk kt dia. smpai sekarang masih ada kesannya  lagi. but dia da mntak maaf, n aku pun maaf kan dia aku malas la bergaduh lama2. bosan. huhu.

esoknya kitaorang pon balik. da abis. kekekekeke.. =)